Wsparcie techniczne
STIGO oferuje najwyższej jakości wsparcie techniczne oraz serwisowe dla programu SigmaNest. Mamy zespół wykwalifikowanych inżynierów technicznych, którzy rozwiązują wszystkie tematy wdrożeniowe i służą bieżącą pomocą serwisową. Samo wsparcie techniczne przysługuje wszystkim firmom w ramach zawartych umów wdrożeniowych. W ramach niej klient otrzymuje nowe wersje oprogramowania oraz pełne wsparcie serwisowe. Każdy klient po upływie roku od wdrożenia, może podjąć decyzję o dalszej formie współpracy pomiędzy naszymi firmami.
Jeśli mają Państwo temat dotyczący oprogramowania, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
Sesja online
W celu przeprowadzenia sesji online proszę pobrać plik klikając TUTAJ
Pobrany plik jest darmowym bezkolizyjnym programem o nazwie TeamViewer. Po pobraniu pliku, program TeamViewer jest natychmiast gotowy do pracy. Pobierz go, uruchom i rozpocznij pracę – Twoja pierwsza sesja może się rozpocząć w niespełna minutę!
Zgłoś temat