Wsparcie techniczne
🟨 Szkolenia
🟨 Wdrożenia
🟨 Wsparcie techniczne i pomoc serwisowa
Wsparcie techniczne
STIGO oferuje najwyższej jakości wsparcie techniczne oraz serwisowe dla programu SigmaNEST. Mamy zespół wykwalifikowanych inżynierów technicznych, którzy rozwiązują wszystkie tematy wdrożeniowe i służą bieżącą pomocą serwisową. Samo wsparcie techniczne przysługuje wszystkim firmom w ramach zawartych umów wdrożeniowych. W ramach niej klient otrzymuje nowe wersje oprogramowania oraz pełne wsparcie serwisowe. Każdy klient po upływie roku od wdrożenia, może podjąć decyzję o dalszej formie współpracy pomiędzy naszymi firmami.
Jeśli mają Państwo temat dotyczący oprogramowania, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
Wsparcie techniczne
STIGO oferuje najwyższej jakości wsparcie techniczne oraz serwisowe dla programu SigmaNEST. Mamy zespół wykwalifikowanych inżynierów technicznych, którzy rozwiązują wszystkie tematy wdrożeniowe i służą bieżącą pomocą serwisową. Samo wsparcie techniczne przysługuje wszystkim firmom w ramach zawartych umów wdrożeniowych. W ramach niej klient otrzymuje nowe wersje oprogramowania oraz pełne wsparcie serwisowe. Każdy klient po upływie roku od wdrożenia, może podjąć decyzję o dalszej formie współpracy pomiędzy naszymi firmami.
Jeśli mają Państwo temat dotyczący oprogramowania, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
Zacznij czerpać zyski już dziś!
Wypełnij formularz
– skontaktujemy się z Tobą